Stravování: Rušení objednaných obědů přes objednávkový systém

Od 1.12.2020 bude ve zkušebním provozu nový objednávkový systém do školní jídelny, který zjednodušuje stávající administrativu a současně nabízí jednoduchý aktuální přehled o stavu plateb a objednávek. Přístup k systému je na internetové stránce školy www.zsdcerekev.cz pod záložkou Školní jídelna.

Všichni strávníci budou mít jako dosud všechny obědy přihlášeny. Pro odhlášení je potřeba označit příslušný den a oběd zrušit. Odhlášení je možné nejpozději do 7,00 příslušného dne.

V případě distanční výuky celé třídy budou příslušným žákům obědy odhlášeny automaticky.

Přihlašovací jméno a heslo (stačí zadat jednorázově) jsou stejné, žáci je dostanou první den při příchodu do školy (případně je možné kontaktovat přímo mne přes systém Bakaláři nebo školní email).

 

Děkuji

Lubomír Krátký

ředitel